Kaugmüüki teostab Mint Apteek | AZETA klienditeenindus | Estonia +3727722778

Täiuslik suvine keha


Täiuslik suvine keha

Suvehooaja saabumisega hakkavad paljud meist mõtlema oma kehavormidele. Igaüks peab aastaringselt oma keha ja tervise eest hoolitsema, kuid mõned hakkavad sellele mõtlema alles siis, kui ilmad soojenevad ja rannahooaeg läheneb. Siin on mõned näpunäited, mis aitavad teil täiusliku rannakehani kiiremini jõuda.

1. Leidke oma lemmik füüsiline tegevus

Range dieedi järgimise asemel, mis võib olla teie tervisele kahjulik, on parem avastada oma lemmikspordiala, mis pakuks naudingut. Mõne jaoks on see sörkimine, jalgrattasõit ja teiste jaoks higistamaajav treening jõusaalis. Muidugi, nagu kõiges, on mõõdukus ja sihikindlus väga oluline. Pärast talve alustage treenimist järk-järgult, näiteks jalgsi käies või jalgrattaga sõites. Kiirema tulemuse saamiseks peaksite treenima regulaarselt, vähemalt 2–4 korda nädalas. Tuleb märkida, et tervislik kaalukaotus on vahemikus 0,5–0,7 kg nädalas, kuna need kaotatud kilod ei naase tõenäoliselt. Pärast treeningut turgutage end proteiinibatoonide või valgujookidega, et jõudu taastada.

Füüsiline aktiivsus kulutab kehast ära palju mineraale ja vitamiine. Et saada rohkem kasu spordi tegemisest siis selleks on tänapäeval toidulisandid, mis on spetsiaalselt loodud naistele või meestele, kes soovivad saavutada spordis parimaid tulemusi. Need on suurepäraseks abiks energiavarude vabastamisel ja kehalise aktiivsuse  parandamisel. Tavaliselt on need täiustatud vitamiinide ja mineraalide kompleksid, mis sisaldavad tihti ka koensüümi Q10, guaraanat, L-karnitiini, ALA, rohelist teed, D3-vitamiini, L-metioniini.

2. Unustage karmid dieedid

Tasakaalustamata toitumine ja nälgimine ei tee sulle head, vastupidi - võite oma keha tõsiselt kahjustada. Hea tervise ja ilusa keha võti on tasakaalustatud toitumine ja regulaarne söömine. Täiusliku keha poole püüeldes on oluline loobuda kiirtoidust ja suupistetest. Neid saab asendada tervislikumate alternatiividega, näiteks teraviljabatoonid, värsked ja kuivatatud puuviljad. "Nutriless" tooted pakuvad teile palju tervislikke suupisteid ja jooke. Efekti veelgi kiiremaks saavutamiseks on lisaks soovitatav kasutada spetsiaalselt kaalulangetuseks mõeldud toidulisandeid. Näiteks “Chili burn” toidulisandid sisaldavad palju tšillipipra ekstrakti, mis parandab kalorite põletamist, lagundab süsivesikuid, soodustab nende oksüdeerumist, põletab rasva ja vähendab kalorite tarbimist. Rohelise tee ekstrakt aitab rasvade ainevahetust kontrollida rasva põletamist soodustades. Või võite valida Bodydraini toidulisandid, mis aitavad toksiine eemaldada. Selles toidulisandis olevad stimuleerivad toksiinide kahjutuks muutmist, seedemahla sekretsiooni, normaalset maksafunktsiooni ja soolestikku.

3. Loobuge suhkrurikastest jookidest

Naudime sageli oma lemmikjooke – nagu latte, mahl või mis tahes alkohoolsed joogid, kuid me ei teadvusta, et need joogid on kõrge kalorsusega ja neil pole piisavalt toiteväärtust. Parem on valida must kohv ilma piimata või taimse piimaga. Alkoholikokteili asemel soovitame valida klaas punast veini või võimaluse korral alkoholist loobuda.

4. Maga piisavalt

Uni on heaolu alus. Isegi kui tunnete, et teil on väga kiire, proovige magada 7-8 tundi. See on hea teie kehale, parandab teie näonaha seisundit ja tuju. Lihased lõõgastuvad une ajal, nii et järgmine spordisaali külastus on palju energilisem!

Tähelepanu! Toidulisandite puhul on oluline mitte ületada kehtestatud soovituslikku ööpäevast annust. Toidulisandit ei tohiks kasutada tervisliku toitumise asemel. Tähtis on mitmekesine ja tasakaalustatud toitumine ning tervislik eluviis.

Näpunäiteid ja artikleid

Horisontaalvaade pole toetatud.
Palun pööra oma seade vertikaalvaatesse.