Kaugmüüki teostab Mint Apteek | AZETA klienditeenindus +3727722778

Kauba tagastamine


Milliseid kaupu ei saa tagastada?

Ostja ei saa tagastada järgmiseid kaupu:

  • ravimid
  • kvaliteetsed toidukaubad, sh toidulisandid;
  • kvaliteetsed parfümeeria, -kosmeetika-, tualetttarbed;
  • kvaliteetsed optika-, mõõte-, kontroll-, meditsiini- ja kirurgiainstrumendid ja -seadmed;
  • ostja poolt avatud, kasutatud või kahjustatud kvaliteetkaubad; kaubad, mille pakendit ostja on kahjustanud, või kaubad, mis on ostja tegevuse tõttu kaotanud oma kaubandusliku välimuse; mitteterviklikud kaubad (nt kaupade eriosad, puuduva kasutusjuhendi või garantiiraamatuga kaubad jne);
  • muud kaubad, mille vastuvõtmisest on müüjal kohalduva õiguse järgi õigus keelduda.

Kaupu peetakse kvaliteetseks, kui need ei ole aegunud, ei sisalda õigusaktidega keelatud koostisaineid, nende konsistents või muud olulised omadused pole enne ostjale kohaletoimetamist valede hoiustamistingimuste tõttu muutunud, need pole mehaaniliselt kahjustunud, nende pakend pole kahjustunud ja kaubal pole muid kvaliteedialaseid puudusi.

Kuidas kaupa tagastada?

Kauba tagastamiseks palume täita kaupade ostu-müügilepingust taganemise avalduse ja saata selle e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul alates kohaletoimetamise kuupäevast.

Tagastus toimub DPD pealekorjepunktide kaudu.

Tagastatavad või ümbervahetatavad kvaliteetsed kaubad peavad olema kahjustamata, säilitanud oma kaubandusliku välimuse (sildid ei tohi olla eemaldatud või kahjustunud, kaitsekiled ei tohi olla eemaldatud jne) ning neid ei tohi olla kasutatud. Toode tuleb tagastada originaalpakendis, samas koosseisus, nagu ostja selle sai, koos ostudokumendi, garantiikaardi (kui on välja antud), kasutusjuhiste ja muude toote juurde kuuluvate esemetega.

Kuidas tagastatakse raha?

Kauba eest tasutud summa makstakse maksja pangakontole tagasi 14 päeva jooksul alates kauba tagastamise kuupäevast.

Näpunäiteid ja artikleid